Met St

Met Stichting Lucai 3 maal de Mt Ventoux, alt 1912 m.
Op zondag 3 oktober ga ik de elementen trotseren door 3 keer "de Reus van de Provence " te beklimmen: de traditionele zuidelijke klim vanuit Bedoin, de onbekendere westelijke vanuit Maulancene en de oostelijke vanuit Sault.
Het betreft hier een sponsortocht voor Stichting Lucai, een stichting die zich inzet voor de zorg rondom ernstig zieke tieners met kanker. ( voor nadere info zie Lucai.nl ).
De totale fietsafstand is 130 km, 65 klimkilometers en 4727 hoogtemeters.
Om dit te kunnen bereiken zijn de trainingsprogramma’s al volop gestart, zowel op spinningfiets, mountainbike en vanaf 1 maart weer op de renfiets. Kortom die driemaal Ventoux moet gaan lukken.
Echter voor Stichting Lucai is het pas een succes als ook de sponsoring slaagt.
Hierom vraag ik u een bijdrage voor dit geweldige evenement, waarbij ca. 30 Udenaren deze uitdaging aangaan, één beklimming hardlopend of drie beklimmingen met de fiets.
Een voorwaarde voor deelname aan deze tocht is dat iedere deelnemer zelf een minimum sponsorbedrag inbrengt van 500,00 euro.

Indien dit initiatief u aanspreekt, waarbij de sportieve uitdaging een steun in de rug geeft voor tieners die getroffen zijn door kanker, kunt u geld overmaken op gironr. 5767098, op naam van Fr. van Driel, ovv: voor Lucai naar de Mt Ventoux.
Kortom, de beklimming van de Mt Ventoux moet ook Stichting Lucai financieel naar een grotere hoogte brengen.

Frank van Driel, Oude Maasstraat 22 Uden, 0413-262459

.