Het ?Sparb

Het ?Sparbesluit? ( vertrekken vanaf de Spar i.p.v. de V.d. Waalslaan ) en het nagenoeg gelijkertijd met de VUT gaan, heeft vandaag ook mij het stempel ?mietje? opgeleverd. Mijn co?peratieve instelling ( ge?ndoctrineerd door mijn co?peratieve werkgever, de Rabobank ) en het niet kunnen aanzien dat er ??n ( Willem bijvoorbeeld ) of meer leden van de club bij mij voor huis stonden te ijsberen ( dus was ik altijd paraat om: ?f te gaan fietsen ?f weer het bed in te duiken ) bleek dit weekend letterlijk en figuurlijk als sneeuw voor de zon verdwenen. En dan kun je dergelijke aantijgingen verwachten. Net als RuudR dacht ik ? er zal wel niemand komen?. Fout gedacht dus. Ter verdediging voer ik aan dat ik daarbij zeker niet aan Willem had gedacht, gelet op de staat waarin zijn ATB vorige week verkeerde en de breekbare ketting die een tocht in de sneeuw niet zou overleven. Maar bij deze, respect en hulde voor Willem die de eer van Club Bello hooghield, deemoedig het hoofd buigend voor zoveel doorzettingsvermogen onderwijl bedenkend hoe WIJ het vandaag opgelopen stempel weer kunnen kwijtraken. Misschien door nooit meer te denken dat ? er wel niemand zal komen ?.